Du har vart ihop med Leonardo DiCaprio, du har vart med Joaquin Phoenix i Hollywood. Du har bott med Jaggers dotter i Mexiko, ändå kallar du mig pucko när jag undrar vad du ser hos nån som mig

Det känns som abstinens, en förlorad vana att få använda orden som en utrycksform till tidsfördriv och någon blandning mellan psykologi och filosofi. Och jag antar att det blivit en allt för vardaglig rutin att få spotta ut ord som egentligen aldrig betyder någonting eller någon bryr sig om. Medan andra läser böcker skriver jag blogginlägg. Och plötsligt försvann Vibb och det började klia i kroppen. Jag måste skriva. Är det inte märkligt? Jag dricker kaffebladningar för sent och äter godis istället för mat. Jag måste hitta ett bättre ansvar, jag måste hitta någonting nytt som får det att sluta klia.

Köpte mig en vegamössa, eller Emilkeps, men den lämnas nog tillbaka.


Laakso: Västerbron

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis Kalle! Jag googlade dig för att hitta hit, hade glömt din bloggadress när du flyttade till vibbkalmar :) and now I´m here!

2010-03-09 @ 13:09:28
URL: http://gish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0