Tänk om det fanns rosa elefanter, eller finns det...?

Ibland kan man ha roligt åt småsaker. Och människor som är så förvirrade och bortom ett normalt vetande. Idag ringde en kvinna till jobbet, som på rösten lät som en i äldre dar, undrandes om vi hade stolsdynor av fårskinn.  
 
Kvinnan: Har ni stolsdynor av fårskinn i både vitt och grått?
Jag: Ja, absolut. Du kan få dom i rött, svart, grönt och nougat också, bland annat.
(tystnad, säkert även ett kliande i huvudet)
Kvinnan: Var finns det röda får?
Jag: Jag har ingen aning, men jag kan upplysa om att även grå och vit går igenom ett färgbad...
(tystnad, igen)
Kvinnan: Det finns inga gröna får heller då?

Enough.

Kommentarer
Postat av: Ruda ;)

I Ruda finns det gott om rosa elefanter ;)

2008-09-24 @ 21:38:50
Postat av: Frida Su

Nämen åh vilken gullig konversation! Jag tror fanimig att det finns gröna och röda får på riktigt, varför skulle det inte finnas?

Svar: Ja pengar ja. Enligt mig har jag aldrig tillräckligt. Iallafall inte med tanka på alla de kläder som jag vill ha. Och som student blir man inte precis överöst av pengar!

2008-09-24 @ 22:58:58
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha tack för dagens skratt!

kram

2008-09-24 @ 23:36:15
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Ja, det stämmer. Men även mycket mer är det nya heta.



haha, så är det med äldre männsikor. Men utvecklingen sker ju så fort så de inte hinner med:S

2008-09-25 @ 07:02:41
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0